Monday 1 April 2013

Birthday lo / scrap urodzinowy

Hi everyone!

         And here it is! My second layout! I really like that bigger form :) I got inspired by the picture of retro hot air balloon on envelope. I made two small envelopes of one big one ( I loved the wax sealing at the back of the envelope), and I used picture of beautiful and colourful hot air balloon from the invitation. I added some tags as memory keepers.

Witam serdecznie,

         I oto on! Moj drugi scrap! Bardzo podoba mi się ta duża forma, szczerze mówiąc :) Zainspirował mnie obrazek balona w stylu retro na kopercie. I z tej właśnie koperty zrobiłam dwie mniejsze, jadną z obrazkiem, a drugą z lakiem do pieczęci. Użyłam również obrazek kolorowego balona z zaproszenia oraz dodałam kilka tagów, na których można coś napisać.







I hope you like it!
Mam nadzieję, żę Wam się podoba :)
Monika

No comments:

Post a Comment